Guldhund

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Ingela Karlsson - 3 augusti 2010 21:45

I dag var det dags med nästa kursgrupp. Det var stadsgruppen, den ena som drar i gång. Börjar lite mjukt denna vecka med tre grupper för att sedan dra i gång tre till nästa vecka och så ett par till i september. Ska bil en kul höst ur många synvinklar, men tufft kommer det bli!

Det gick bra. Alla var lite ringrostiga men de kom snabbt i håg det mesta. Vi arbetade mycket med fritt följ! Det är ett moment som jag älskar att träna, hur mycket som helst! Jag försöker föra över det till de andra.


Vi närmar oss för var dags om går att få nyckel till huset. Det ska bli så roligt. Ett fint gammal hus, med en historia bakom. Det gillar jag.


Jag älskar mitt hus, så inte det, men visst är det mer charm i ett gammalt hus?




Skapa flashcards