Guldhund

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Ingela Karlsson - 5 augusti 2010 18:15

I dag har det varit full syning.

Det blev ingen mjukstart efter vilan utan veckan rullar på i högsta fart.


I kväll var första tillfället i Kanalettan. Det är en tävlingsträning i både lydnad och agility på Söderköpings BK, den bästa klubben! hihi


Vi var hela 17 ekipage i lydnaden! Väldigt många var det. Förra året var vi vid ett tillfälle.


Sussa var TL, Lotta skrev och jag dömde.


Var jättekul. Det är alltid roligt med ambitiösa förare med härliga hundar!


Eve körde Viska i agilityn och det gick superfint. Första loppet rev hon tror jag eller om hon diskade sig. Men var taggad och helt crazy!

Andra loppet var hon visst värre, och fick fem fel vid en rivning, annars var tydligen tiden super. Hon är dutti min fina Dulle.


Skoja var med ensam och henne hade Sara hand om.

Tack alla runt om mig som hjälper mig med allt möjligt!


Hemma skapligt efter en rolig och trevlig kväll!!

Skapa flashcards