Guldhund

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Ingela Karlsson - 15 augusti 2010 23:30

I dag var Anders här för att ha kurs i Hur tänker din hund.  Han hade med sig Heléne med. Det var så roligt att träffa dem igen. Och i andra former.


Heléne har nog världens mest otur. Jag håller tummarna för att det ska gå bra nu!

 Alltid roligt att träffa henne i alla fall. Vi måste ses och prata, träna och valla!! Snart.


Kursen var bra. Vi var cirka 12 stycken tror jag. Syrran hade gjort maten. Gott som vanligt! Anders gav henne en tia!!! Och syrran förstås skriker: Oh jag har fått en tia av Anders... och så ett gapskratt. 


Han sa något som värmde. Vad håller jag för mig själv.


I dag åkte även Bianca hem som varit hos oss en vecka Vi hade funderingar om att hon kanske skulle ha sprungit bort, så det inte fanns någon hund att hämta, samtidigt som vi skaffade en omplaceringstik..... Men så blev det inte...

Hon blev i alla fall glad över att se sin matte. Men hon är saknad hemma hos oss. Speciellt Sam saknar henne. Hon sover hos honom och han älskar henne och hon honom!

I morgon är det kurs igen. Ska bli kul. Älskar detta!


Ovido - Quiz & Flashcards