Guldhund

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

Restaurangbesök

Av Ingela Karlsson - 30 augusti 2010 23:00

I dag var det kurs på morgonen. Var jättekul som alltid!

Gick fint med båda grupperna.


På em blev det koll med Rival. Han sprutas nu med antibiotika i totalt 5 dagar. Hoppas det biter snabbt nu så det får läka, alla miljoner bett!

Jag ångrar jag inte åkte hem efter kameran så ni hade fått se eländet. För man tror det nästan inte om man inte sett det. Fasansfullt. Och vad det skulle klia om han inte fått korticon!


Var och fick linch hos syrran. Hade glömt jag var bjuden.. på nåder misstänker jag. 

Var superhungrig då jag har svårt för det där med frukosten... Tack snälla syster.


Efter det så var Nancy snäll och sprutade Rival. Andreas gör det om han måste. Han gillar inte pållarna.... Men snäll som Rival är så stampade han lite med benet medans hon sprutade in eländet. Duktig häst! Men han ska fortfarande stå inne. Men han ska få gå ut i mammas trädgård ett par timmar i morgon och sträcka på sig. Det blir skönt för honom.


Sedan ett träningspass med hundarna. Viska gjorde en del bra saker och en del mindre. Men nöjd med mycket saker hon gjorde.


Sedan hem duscha för att åka till torget för att samlas i Mediala gruppen.


En av våra har fyllt jämnt så vi skulle ta ut henne på middag. Det blev Å caféet i Söderköping!

Jättegod mat. Det var nytt och fräscht. En härlig kväll med fina vänner.


Två dagar kvar nu!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela Karlsson - 26 januari 2015 23:02

För er som missat det har jag en ny hemsida och en ny blogg!   Ni hittar mig på: www.ostanvindens.wordpress.com   Välkomna dit! ...

Av Ingela Karlsson - 9 augusti 2014 13:30

I går var det Kanalettans första tillfälle!   Det gick riktigt bra i alla fall och duktia ekipage!   Tack alla inblandade som hjälpte till!   Segra tar en fluga!     I måndags när jag tränade Segra gick det inte bra! Dessa geting...

Av Ingela Karlsson - 5 augusti 2014 14:45

Nu är helgens läger avslutat!   Vi har haft Frida Wallén här i tre dagar som drillat oss i lydnad. Både lydnad, brukslydnad och BSL lydnad!     Hon har dessutom brutit foten så det var osäkert om hon skulle komma då det var så tätt inpå!...

Av Ingela Karlsson - 30 juli 2014 20:15

Ja nu är det länge sedan igen! Önskar jag hade mer tid att blogga. För jag gillar att kunna titta tillbaka.   Mycket har hänt sedan sist. Eller inte.  SM gik av stapeln och det var en lång resa. 70 mil enkel. Men Andreas var med upp och farmo...

Av Ingela Karlsson - 8 juni 2014 13:15

Har under våren gjort fyra starter med Viska! Hon har skött sig riktigt bra! Hon är inte i toppform. Hon är tung i kroppen. Det märks i fartmomenten. I april kändes det inte utan sedan.   Undrar om det är så det visar sig saknaden efter Nike? F...

Ovido - Quiz & Flashcards