Guldhund

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Ingela Karlsson - 12 september 2010 19:15

I dag bar det av till Norrköping för att tävla. Vi har tävlat lite i år. En start innan SM, och två starter efter. Och så denna nummer fyra.


Vet inte vad man ska säga...... I dag var hon pigg och glad, på som en stolle. Inte så fokuserad på sina uppgifter, inte mycket koncentration.

Hon gick mig helt enkelt ur händerna!


Har nog aldrig fått så dåligt på ett ff med henne. Tror det var 7.... De tre första kommentarerna på den raden var: Skall pip, gnäll..... Behöver jag säga mer?


Dummen kändes OK. Men missade pterigen sitt skiftet. Det är vår akilles häl. Vi har inte fått till det någon gång i år på tävling! PÅ träningen fungerar det bra till 95 %. Men så fort det blir tävling blir hon jättesoäker på det skiftet.


Inkallningen.... ja bra om man stannar lite kvickare.... Stolla!


Rutan. Olydnad rent ut sagt. Gick in men stannar inte då hon ser något utanför rutan!!!!!!!!!!!!!!!! Jädra busfia!! Jaja...


Dirr apporteringen. Den var ok.


Hopp metall. Islag. Det får hon alltid när hon inte har hjärnan på...


Vittring. RÄTT PINNE!!!!


Fjärr.... jaja...


I dag var det en sådan tävling där hon gjorde allt jag bad om, mehon gjorde inget så där bra! Jag klarade inte att hålla i hop henne i dag. Jag kände det inte blev riktigt rätt mellan momenten. Hon var lite olydig mellan.


Sedan har jag ju då en nackdel och det är att när hon är på det här bushumöret som hon faktiskt är på. Då blir jag så full i skratt åt henne! Och när hon känner det så blir det värr. Jag behöver träna på att inte skratta och le och utan att hålla i mera!!


Jaja hon är min älskade Dulle ändå.

Hon kom på en andra plats, av två möjliga.. och blygsamma 258,5 p....


Jag kan inte annat än att le åt henne!!


Det har gått bra för många av mina tjejer i dag med!


Grattis till er alla!!!! Jag är stolt över er!!!


Och är stolt över min Dulle med!


Ovido - Quiz & Flashcards