Guldhund

Direktlänk till inlägg 24 september 2010

Hemresa

Av Ingela Karlsson - 24 september 2010 16:00

I dag var det dags att fara hemåt.


Vi åt frukost, packade våra väskor.


Vi tog bussen till nästa buss som skulle ta oss ut till flygplatsen igen. En tråkig resa då den tar tid, och jag gillar ju inte bara att sitta och glo.


Innan vi klev på sista bussen var vi givetvis inne och tog en sista öl på en fin pub. Jag drack som vanligt mörk god öl, nästintill svart....


Sedan blev det bussen. Väl framme gick vi in, checkade in och var nervösa över våra väskors vikter. Men det kollades bara på vår extra väska!!


Sedan blev det lite lunch på en noodle bar. Jättegott!! Åt med pinnar..

Sedan en snabbshopping i taxfree. Sedan var det dags. Tyvärr glömde jag att ta något starkare och det var inte så kul.

Men vi kom på planet. Och vi landade med. Och den landingen var inte kul. Den studsade och for som en idiot, det där planskrället. Jag var stensäker på att vi skulle välta! Men konstigt nog överlevde vi!


            


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela Karlsson - 26 januari 2015 23:02

För er som missat det har jag en ny hemsida och en ny blogg!   Ni hittar mig på: www.ostanvindens.wordpress.com   Välkomna dit! ...

Av Ingela Karlsson - 9 augusti 2014 13:30

I går var det Kanalettans första tillfälle!   Det gick riktigt bra i alla fall och duktia ekipage!   Tack alla inblandade som hjälpte till!   Segra tar en fluga!     I måndags när jag tränade Segra gick det inte bra! Dessa geting...

Av Ingela Karlsson - 5 augusti 2014 14:45

Nu är helgens läger avslutat!   Vi har haft Frida Wallén här i tre dagar som drillat oss i lydnad. Både lydnad, brukslydnad och BSL lydnad!     Hon har dessutom brutit foten så det var osäkert om hon skulle komma då det var så tätt inpå!...

Av Ingela Karlsson - 30 juli 2014 20:15

Ja nu är det länge sedan igen! Önskar jag hade mer tid att blogga. För jag gillar att kunna titta tillbaka.   Mycket har hänt sedan sist. Eller inte.  SM gik av stapeln och det var en lång resa. 70 mil enkel. Men Andreas var med upp och farmo...

Av Ingela Karlsson - 8 juni 2014 13:15

Har under våren gjort fyra starter med Viska! Hon har skött sig riktigt bra! Hon är inte i toppform. Hon är tung i kroppen. Det märks i fartmomenten. I april kändes det inte utan sedan.   Undrar om det är så det visar sig saknaden efter Nike? F...

Skapa flashcards