Guldhund

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Ingela Karlsson - 14 oktober 2010 14:00

I dag har det blivit en del gjort. Hundarna har fått sitt. Ett pass med Viska på bruksa med ett fint gäng. Vittringen går framåt men inte bra men ser lite resultat nu.


Busar med mig vid rutan! Hrmf.... Fjärren har gått lite bakåt men det tror jag beror på att hon är så på. Helt stollg. Hittar inte ritktigt ett bra sätt att hantera henne. Nike var lättare på något sätt. Där visste jag det är bara att göra så här i en timma.


Hon älskar verkligen att träna.


Skulle simmat i dag men avbokade det då jag kunde simma i tisdags. Är ju bra att simma fler gånger i veckan men jag hinner verkligen inte. Jag skulle vilja ha ett par dagar till i veckan!!! På fullt allvar.


Efter bruksa så blev det en tur till stan. Leverera foder till Linda, köpa jacka åt Sam. Vi åt i hop hela familjen. Andreas var med och köpte äntligen en ny telefon!! Oj vad han svärt på sin!


Haft en fin dag, och en härlig dag med min kära familj på efteriddagen.

När jag kom hem var svärmor och mamma här och stekte pannbiff åt mig! Tack det var snällt.       


Ovido - Quiz & Flashcards