Guldhund

Direktlänk till inlägg 30 december 2010

Planering

Av Ingela Karlsson - 30 december 2010 11:15

I dag har jag planerat lite för min platsliggning / fritt följ kurs. Nu ska den äntligen bli av,

Från att det skulle vara en dag blev det så pass många anmälningar att det blev två dagskurser. Jättekul.

Speciellt då det är något som är så viktigt! Och jag tror att det många gånger tränas för lite på det. Och fritt följ är kanske det viktigaste momentet?

Ska bli jättekul.


Det finns en plats kvar om intresse finns! Den 7 januari är den ena och den 10 jan den andra.


Annars har dagen varit lugn, för lugn. Promenad med hundarna som vanligt. Nike känns fortfarande rätt ok. har bokat simtider nu hela mars ut. Svårt att få dubbeltider då jag alltid simmar två hundar. Hur ska det bli när Skoja ska simtränas med??? Hon är lite ung ännu för det men hennes tid kommer. Hon får följa med och få lite mer vattenvana... inte för att hon inte gillar vatten men kanske hur man uppför sig? Yrvädret...


Adelia med Nike och Viska.


  


Nike och Skoja i Sussis pool i somras!

  

  


Har varit ute med min äldsta vän och ätit god middag i kväll. Vi bor så nära men ses så sällan. Mestadels mitt fel har för mycket!

Men vi uppskattar dessa middagar vi försöker göra ett par gånger per år!


Självinsikt. Varför måste man alltid skylla något på någon annan om man inte får det att fungera? Kanske man ska analysera sig själ innan man ger andra skit för något man själv är upphov till?


Och nej, jag är inte drabbad och inte någon av mina tjejer heller! Bara lite tankar.....



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela Karlsson - 26 januari 2015 23:02

För er som missat det har jag en ny hemsida och en ny blogg!   Ni hittar mig på: www.ostanvindens.wordpress.com   Välkomna dit! ...

Av Ingela Karlsson - 9 augusti 2014 13:30

I går var det Kanalettans första tillfälle!   Det gick riktigt bra i alla fall och duktia ekipage!   Tack alla inblandade som hjälpte till!   Segra tar en fluga!     I måndags när jag tränade Segra gick det inte bra! Dessa geting...

Av Ingela Karlsson - 5 augusti 2014 14:45

Nu är helgens läger avslutat!   Vi har haft Frida Wallén här i tre dagar som drillat oss i lydnad. Både lydnad, brukslydnad och BSL lydnad!     Hon har dessutom brutit foten så det var osäkert om hon skulle komma då det var så tätt inpå!...

Av Ingela Karlsson - 30 juli 2014 20:15

Ja nu är det länge sedan igen! Önskar jag hade mer tid att blogga. För jag gillar att kunna titta tillbaka.   Mycket har hänt sedan sist. Eller inte.  SM gik av stapeln och det var en lång resa. 70 mil enkel. Men Andreas var med upp och farmo...

Av Ingela Karlsson - 8 juni 2014 13:15

Har under våren gjort fyra starter med Viska! Hon har skött sig riktigt bra! Hon är inte i toppform. Hon är tung i kroppen. Det märks i fartmomenten. I april kändes det inte utan sedan.   Undrar om det är så det visar sig saknaden efter Nike? F...

Skapa flashcards