Guldhund

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Ingela Karlsson - 2 januari 2011 14:45

Jag vill ha en egen inomhushall! Tänk er att ha någonstans att träna, året runt utan snö eller regn? Behöver inte ha värme där men ett tak och väggar! Vad ska man ha för underlag? Tänk om det skulle gå att förverkliga den drömmen. har ni några förlsag om leverentörer? Hallar, tak, underlag? Maila dem till mig!!! Att kolla runt kostar ju inget.


Annars har dagen rullat på. Börjar få lite tristess i kroppen. Varit ledig för länge nu!

Ska bli kul med dagskurserna. Och det som var roligt att 1 kurs blev 2! Fast jag kan förstå det på ett sätt för det är oerhört viktigt med fritt följ och gruppmomenten! Det är det som följer alla program med höga kofficienter! Och själv älskar jag att träna fritt följ. Och Viska med. Nike med älskade det. Hon älskade nog allt egentligen. Jag saknar att inte kunna träna och tävla henne fullt ut. Vi undviker ju alla hopp, hårda rusningar och då utesluts nästan appoteringarna helt eftersom de går i djuhundra blås! Haha Hon har varit en underbar hund, svår komplicerad men bara helt underbar.

En bild på en del av min hejarklack på SM. Vilka fantastiska människor jag har runt mig! Nu när man läser lite årskrönikor hos bloggare så hittar jag ofta en bild på oss, och några fina ord. Det värmer mig så ni inte kan ana.



Andreas har styrt i huset. Blivit klar i Blå Salen! Grejat med några rör. Och lite i vårt sovrum. Det går sakta men säkert framåt. Vi har ingen brådksa, Vi bor bra och jag vill inte att han tar ut sig. Han jobbar mycket ändå.  


Vi har en lamning framför oss med som börjar om det går som det ska i slutet av januari. Det är tuffa veckor.


I morgon promenad med en myclet god vän! ser fram emot att komma ut lite och se annat.

Skapa flashcards