Guldhund

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Ingela Karlsson - 5 januari 2011 22:15

I dag har jag gjort något jag aldrig trodde jag skulle lyckas med!! Herregud!


Jag kan inte berätta något just nu. Men jag kan säga att det kommer bli bra, riktigt bra! Så lätt det gick!


Ska leta efter en vallnings instruktör. Har bestämt mig för att försöka ordna några egna kurser hemma.


Varför är inte klubbarna, vallnings som lydnadsklubbarna med rädda om sina medlemmar? En del kan verkligen inte ta kritiken och göra något vettigt av den utan ska ta det personligt! URGGGGGGGGGG Jag blir galen! Varför inte samarbeta och dra åt samma håll? Varför ska man känna sig hotad i sin position? Får inte alla plats?


Så här såg det ut när Bianca bodde hos oss en helg i januari!

    


Jaja skit samma nu fick jag spy ur mig det och det känns bra!


Andreas har plogat planen i dag inför fredagens kurs! Tänk om man hade en inomhus hall i dessa lägen!!!!! Det önskar jag mig mest av allt tror jag 2011!!


    


Hundarna har haft två vilodagar vilket inte uppskattas. Själv känner jag mig förslöad och längtar till vardag igen!

Jag vill träna, ha kurser och så vill jag ha sol!!!!!!!!!!!


Ingen vettig blogg i dag känner jag....


Haha I morgon är det arbete med djuren! YIPPIE!!!


Skoja vallar på tjuriga Cassandra....


  

Ovido - Quiz & Flashcards