Guldhund

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Ingela Karlsson - 8 januari 2011 08:45

I dag har har gått upp 05:20 för att åka långt i detta väglag.

Anna frågade i veckan om jag inte ville följa med till Bratteberg, Vaggeryd tror jag.

Och det ville jag ju!

Så jag begav mig till Linköping där Anna jobbar för att sedan bege oss till ridhuset.


Det tog tid då då vägarna var hala och märkliga. Men vad gör det när man pratar och babblar. Vi pratade om allt tror jag.

Vi diskuterade min vallning i torsdags då det inte gick bra milt sagt.

Men som vanligt så kan hon hjälpa mig att lista ut vad Skoja troligen tänker. Så nu känns det ganska okej.

Jag ska göra på ett annat sätt, tänka på ett annat sätt. Ska ta ett pass om några dagar. Just nu får hon vara.


Vi kom fram och fick lite fika och sedan så körde karin en teroilektion.

Väldigt bra! Dels är hon riktigt bra på att prata och få en förstå vad hon menar.

Fick med mig många goda tankar och övningar. Nu är det bara att komma i håg dem!

Efter god lunch så var det praktiskt hon skulle visa. Med olika åldrar på hundarna.

Var intressant att se. Skojas stora syster som är från kullen innan som Karin har var med. Jättekul att se henne. Väldigt lik pappa Joe i utseendet.


Skoja i hagen

  


Vi åkte lite tidigare då Anna skulle börja jobba igen.

Det gick lite bättre hem med tanke på väglaget.


Efter det så var det för mig att åka de sista milen. Ringde Lorna så jag inte skulle s

Somna.... Stannade för att handla till tacos, och plocka upp Sam hos kompis.


Tog några bilder men det är svårt att ta bra bilder i ridhus! Ska ladda över med tiden....

Ovido - Quiz & Flashcards