Guldhund

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Ingela Karlsson - 6 mars 2011 21:15

I dag har fina Bianca åkt hem. Hon blev så glad över att se sin matte och matte över henne! Det har gått så bra att ha Bianca. Hon har varit en i familjen och gått lös som våra egna hundar i huset. Det kommer bli tomt utan henne!

Men vi har förmånen att få ha henne fler gånger!


Efter det så åkte jag till Rival för att träffa hans ev nya fodervärd. Det kändes bra. Och jag berättade om honom. Han är ju lite speciell min pojke, han har ju gått på trav och är ganska märkt mentalt av det.

Nu ska M ha honon på prov någon månad för att se hur det känns. Jag hoppas innerligt vi kommer vara nöjda med varandra!

Syrran tar hand om honom på bästa sätt och han har det jättebra, men jag önskar honom det bästa, en alldeles egen matte som ger honom allt han behöver.


  


Efter det så var jag hos syrran. Vi fikade och babblade lite granna. Sedan hemåt.

Hundarna har fått sitt i dag.

Efter promenaden så åkte Moltas i badet, blev fönad och borstad. Nu är han fin igen!


Fick ett SMS i kväll!


MOLTAS SkA BLI PAPPA!!!!

Zindra och Molle ska bli föräldrar! Det kommer bli de finaste cockervalparna man kan tänka sig tror jag! Inte partisk.....


  


Jag är så glad att han fick bli det. Nu håller vi tummarna för att allt går bra och det kommer fina Zindra / Moltas valpar!

Jag är extra glad för Lenas skull, trots att hon är i himlen. Hon trodde ju på Moltas, och fick inte uppelva hans bebisar! Det glädjer mig att jag inte hann kastrera honom! Så nu går han säker ett tag till! Eller till sommaren i alla fall... Sedan så är risken stor att det blir snipp snapp bort!


Men innan det ska det födas fina valpar som jag hoppas kommer få Moltas fina drag här och där!


I  morgon är det kurs och sim!


  





Ovido - Quiz & Flashcards