Guldhund

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Ingela Karlsson - 16 mars 2011 12:45

Tack alla mina kära vänner som grattade mig på alla olika tänkbara sätt under gårdagen!

Tänk vad måga det finns där ute som tar sig tid att förgylla min dag!


I går var jag först och tränade med Adelia och Lorna på flisupplägget. Viska gjorde itne sitt bästa pass på det mesta. Men vi arbetar på och jag har en plan för att hitta tillbaka till höstens fina helhet.


Skoja fick göra lite småsaker hon med. Stollehund.


Efter det for jag till Nancy för att kolla på och fota perrovalparna. De var så söta och rara. Skoja var först rädd för dem men sedan försökte hon leka lite med dem. MOlle brydde sig nada och inte Viska heller. Nike stod mest stilla bland dem. Jag var mest rädd hon skulle trampa dem. För då kan det bli platt perrovalp. Nej vars så illa är det inte...


 

  


Veronica och Jillan var där med. Jillan ahde med sig sina små troll. Oliver fastande för Nike och pratade med henne och pekade. Märkligt att det är många barn som fastnar för henne trots hon är så stor? Men jag förstår det också då hon är tilltalande. 


Valparna fick även komma ut och de var lite överallt. En del foton togs och jag vet det finns fina valpar kvar. www.shakimas.se om ni vill se de små!


Hem och fika med Sam och fira med ett lugn. Släkt och vänner kommer på fredag.


I dag var det kurs. Tre kurser i ett isande kallt Sverige. Alla kurser gick väldigt bra. Helheten ser bättre och bättre ut. Vi kommer jobba mycket med den just nu. Och så fick alla en vasin läxa. Ska bli så spännande att se det! Därutifrån ska vi kunna komma ännu längre, jag ska kunna hjäpla er ännu mer.


    


Sedan hem och kan säga att jag är kall. Fryser som en galning.


Nu ska jag sova med filt, och full klädmundering på mig, Back on Track och raggsockor.

Ovido - Quiz & Flashcards