Guldhund

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Ingela Karlsson - 7 april 2011 02:15

I dag bar det av till skolan med Sam. Sedan hämta farmor. Sedan duscha och göra oss i ordning.


Vi skulle till Ikea och kolla på kök! Det är liksom dags med tanke på att man kanske får beställa en del saker med.


Conny skulle ta lammvakten. Det är ju lite styr med söta Lillan nu som ska äta ofta. hon är så liten men så söt. Hon har växt på sig och är ganska kavat och gör skutt och hopp som är 1 cm höga...


Vi for till Linköping, eller inte med en gång för nåågon... och det var inte jag, glömde svänga av på 210:an.... Så vi åkte över Norrköping.


           


På Ikea så valde det vi hade tittat på. Inte det första vi valde utan nu har vi bytt. Det med... vi valde en bänksskiva och lite annat...

Hade en suverän tjej som hjälpte oss med en bänk som vi inte fick i hop. Det löste hon. Hon hade sådant tålamod med mig.


När vi var klara skulle vi lägga beställningen. Och då var jag klar för hemfärd.... på bår... Helt dingdong i kolat. Och när hon frågade om det och det och det svarade jag till slut: Jag svarar ja på allt bara vi blir klara....



Sedan åt vi på thai. Och vi åt årets första mjukglass.De har den godaste mjukglassen där jag ätit någongång!


Sedan hemåt, via Norrköping. För vi skulle hämta Sams cykel och så lite annat till huset.... Och cykeln vågade vi iine ta på invägen för då är det säkert någon klåfingrig en som monterar loss den för oss och snor den på parkeringen!



Väl hemma var vi möra.


Men nu är det beställt och ska bara betalas och hämtas om ett par veckor!


I morgon är det kurs och ut och äta god mat med Lelle!


Ovido - Quiz & Flashcards