Guldhund

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Ingela Karlsson - 29 april 2011 23:00

I går hämtade Andreas och C köket. Äntligen är det hemma! Ska bli så kul att få upp det!

De ringde även från Mattkap i går fm och sa att mattan redan kommit. De som inte trodde det skulle gå till fredagen! Snacka om service! Hoppas det blir bra nu!


En annan fundering är när folk ska inse sina begränsningar. Man får innerligt hoppas att hjärnan sätter fart!


Haft kurs med ett stadsgäng. Många gda skratt. Ann kände på min knöl i handen. Undrar vad det är.... Hon hade ett par gissningar. För övrigt en skitbra träning!


Moltas fästmö med bebisar!

     


Det som lyft denna dag är att jag fått det bekräftande mailet från SBK om att vi är med till SM! Det ska bli superkul att vara med igen.

Fast jag gillar bättre att kvala in på 60:e plats som jag gjorde förra året, men i år blev slutplatsen 15 och en medelpoäng på 302 p. Det var bättre förr....


Det ska bli spännande. Nu ska jag bara hitta träningsbegäret med. Förra året hade vi tre veckor att plocka upp henne efter ett avlslitet korsband. Så jag måste snart ta mig i kragen....




Ovido - Quiz & Flashcards