Guldhund

Alla inlägg den 30 april 2011

Av Ingela Karlsson - 30 april 2011 11:00

I dag har vi hållit på i huset. Med goda vänner som kom för att hjälpa oss har vi skruvat i hop alla köksskåp. det är inte uppe ännu då väggarna inte är helt klara och mattan inte lagd.

Men mycket blev gjort. Jag målade skafferiet en gång, och for till djuren. Skruva är inte min sak, mitt tålamod räcker inte till det,....


Fick en akut simtid i går av P L. Nike är inte bra. Jag undrar hur det ska gå. Så här dålig har hon itne varit, Så sa jag vid förra skovet men detta är 10 gånger värr.


Hon fick i alla fall simma 3*5 min vilket var kanon. Fin rörlighet. Det sitter i ryggen, inte i benen. Vikt 42.


Skoja fick simma 2*10, vikt 16,2!!!! Muskler...


Viska fick simma 1*20 vikt 19,6.


Hade bara 60 min, och Nike var absolut viktigast. De andra fick dela på tiden för att få lite sim i benen.


Mina tre undebara hundar, som jag älskar så! Måtte hon gå ett tag till!!!


 


Grattis till mina tjejer som i går tävlade iKkatrineholm! Storslam! 1:a, 2:a, 4:a och 5:a i klass 1! Hanna, Carro, Ewa och Evelina!

I klass 2 gjorde Anna sin andra start och jag är så glad för henne. Hon har äntligen fått hjälp nu så hon kan arbeta med sin nervositet inför start! Jag är så imponerad. En duktig matte med en riktigt bra hund!


Kvällen blev sen. Vi avslutade med att grilla och skratta lite mer!


Tack kära vänner! Vad gjorde vi utan er!!!! Ni är oerhört värdefulla för oss på många sätt!

Ovido - Quiz & Flashcards