Guldhund

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Ingela Karlsson - 11 maj 2011 00:00

Hade gränsfall migrän i dag. Men det vände tack och lov.


Annars har dagen bestått av nappning och fodring och vattning.... rastat och motionerat hundarna en kortis.


Sedan har det varit kurs hela dagen! Oh vad roligt det var. Alla är så roliga och jag får sådan energi av dem. Jag har väldens bästa jobb, det är jag helt på det klara med!


Hanna hade med sig rabarberspaj. Den var supergod! Dulle fick smaka med..


Sara och Lusse är med igen och den stora grabben blev glad att se mig tror jag bestämt. Men det var ömsesidigt. Han är som en stor nallebjörn!


Viska tänkte äta direkt ur Saras matlåda.... vilket inte var poppis, vilket jag kan förstå. Som tur är fick hon veta att man inte gör så... Men hon får göra så för Gudmor och Adelia....hon är så jädra bortskämd av dessa 2... och Hanna med. Men det är nog för att....  just det, hon bara är Viska.


Själv åt jag middag kl 22 vilket inte är det bästa. Men hade inget vettigt med mig!

Jaja jag får skärpa mig, jag vet.... som man inte får säga!

Skapa flashcards