Guldhund

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Ingela Karlsson - 27 maj 2011 23:45

I dag har dagen gått i ett.


Jobbat och annat Sedan in till klubben för att vara TL i klass 3 och elit.


Förberedde lite och gjorde planen med en gång. Adelia skulle skriva med så hon hjälpte mig! TACK!


Vi skulle ha delad plan då det var 12 startande! I elit.. och 5 i klass 3. S hade andra delen. Jag ville ha första delen för jag gillar fria följet.


Och jag tror det gick ganska bra. Jag lyckades göra rätt alla 12 fria följ! Jag är chockad själv må jag säga!



Det var i alla fall kul! Hade många från mina kurser som var med och jag är så imponerad av dem. De tränar och går framåt. Tävlar och man ser förbättringarna. det värmer gott. Nu såg jag inte allt själv men jag blir ju uppdaterad! Hihi

Väldigt glad i alla fall!


Grattis alla till en jättefint runda!

  

en härlig kväll med alla som var där. TACK!

Extra grattis till Eva med Viktor för de tog sitt LP! Grattis även till

   

Hemma sent och nu ska jag vidare!


Ovido - Quiz & Flashcards