Guldhund

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Ingela Karlsson - 28 maj 2011 20:45

I dag for vi in till stan för att kolla efter kakel. Och så skulle vi kolla på lite käder till Sam med.

Andreas skulle till Rejmyre och hämta en enortm stor hundgård. INTE till våra hundar utan till dem som jag ibland är hundvakt åt. Typ de som äter katter...

Fått tag i en stor till ett jättebra pris.


Blir Mollabarns bilder i dag med....


      


Under tiden var jag och Sam på staden. 

Det gick bra vi hittade lite kläder åt honom som han blev nöjd med. Det var en fröjd att gå med honom på stan i dag. Jättekul att ha sådan tid med honom nu när det varit så mycket jobb. Han är så rolig!


Lilla söta Gabriella som ska flytta utomlands!




Andreas kom så vi åt på Thai och sedan kollade vi lite här och där på kakel till köket. Hittade inget som jag bara WOW det där vill jag ha! Så vi var så satans trötta på stan så vi åkte hem.

Klädde om for till djuren. Andreas nappade och kollade flockarna och jag for till plan för att träna en stund. Lorna var snäll och hjälpte mig med ett pass med Viska. Ska tävla i morgon i Västervik!


Hjälp, han fällde mig!!!! 




Sedan hem för att kasta sig i duschen. Vi skulle på fest med! Carro skulle göra paj att ta med. Mumsigt! Sam älskar det med vilket är ett plus för då äter han bra!


!

Skapa flashcards