Guldhund

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Ingela Karlsson - 6 juni 2011 10:30

Nej då inte jag inte! Men Carro har fler än vanligt efter i dag!!


I dag började dagen med kurs! Två pass och det gick riktigt riktigt bra. Varmt som tusan men gud så skönt!


Jag älskar värmen. Och att få ha ett arbete ute i solen! Underbart! Inte lika kul de regninga dagarna.... hihi


Efter det så hjälpte mig Carro lite med Viska. Blev rutskick, gick åt helvete flertalet gånger!

Vittring. Fin. Dåligt tempo. Dirr app. Bra rätt håll och inte mitten!

Fjärren. Bra inte en rörelse men långsam.


        


Sedan hem till oss. Carro har erbjudit sig att hjälpa mig att måla lite hemma. Skönt med sällskap och det går så mycket fortare. Och det är bra med massor som ska göras nu inför stundande flytt.

Massor blev gjort. Trötta var vi.


Engla var med och var jätteduktig och höll låda klippt hela tiden! Har skavsår i öronen! hihi

Tommy har hjälpt Andreas med ett gärde så i dag blev det klart!!!! Skönt.



Conny har gjort en akututryckning åt mig! fick ett samtal om att det var främmande bil vid djuren! Så han for ut som ett skållat troll! TACK!

Men såg ingen bil. Andreas med fick åka ut men såg ingen bil.

Jag åkte ut senare med att bada hundarna. Och visst hade det varit en bil där!Hrmf....



Usch otäckt det där. För ett par år sedan hade vi dem som stal lamm. De skar av öronlapparna på lammen och la vid grinden. Sjukt. Och stackars våra fina lamm!!!! Sedan dess har vi tätare koll och de som bor där har koll och meddelar oss direkt en bil som inte tillhör familjen åker dit! Bra med samarbete!


Somnar nog ovaggat i kväll... med...





Skapa flashcards