Guldhund

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Ingela Karlsson - 12 juni 2011 19:15

Det är vad Viska blev denna dag!


Hon blev det med Evelin i agiltiy large och med matte i elit. Nu var vi bara en startande i elit!


Stort grattis till Eve och Viska som kom 1 och även Micca med Kiara som kom 3!!! Bra jobbat tjejer!


Grattis till alla agilty människor med förstås. Detta får vi göra om!


Det var 27 anmälda! Det blev 21 som kom till start!

10 i klass 1, 6 i klass 2, 4 i klass 3 och 1 i elit!


Grattis till alla klubbmästare i både agility och lydnad! Ni är så bra!!!


Viska gjorde sitt genrep inför helgens bravader. Och hon gick bra. Jag är verkligen nöjd med henne! Fjärren verkar ha förstörts lite i Norrköping den 1 juni. Blir rädd inför första skiftet. Då smällen kom. Men annars fint!


Vi slutade på 315,5 p!


Men när jag kom hem och började fundera så kunde det inte stämma!


Så jag gjorde en ny snabbräkning och då hade jag inte 315,5 utan 306,5! Men jag är lika nöjd för det!!! Herregud supernöjd!


Vi hade två domare som jag styrt med. De har varit hemliga till dagen med stort D. Mest på kul. Det var Katinka och Ulf som dömde.

Uffe körde eliten och sedan körde vi delade planer på alla klasser. Det var superkul!


Allt flöt på bra och dagen var bara så kul!


Vi fick beröm av domarna för upplägget vilket alltid är kul att höra. Det sporrar en att göra mer.

Tack till alla funktionärer som ställde upp så vi fick i hop det! Ni är guld värda varenda en av er!!!


Syrran och Katarina skötte köket, och som vanligt var det jättebra!

Syrran var med med Micki Boy och det såg jättefint ut, Han jobbade fint och syrran med. Så kul att de kom ut på banan, för de kan så mycket mer än hon syrran, tror... Bara för det ska ni få ett kort på henne... vänta ska jag leta efter ett fint....


Hittade ett par... favoriter i repris...


       


Ovido - Quiz & Flashcards