Guldhund

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Ingela Karlsson - 11 juli 2011 12:15

Nu har vi ström i huset!!! WOW! I kväll har vi även fått vatten!! WOW! Det närmar sig! Tack Janne och Magnus!


Kranen i köket är inte klar då det saknades en hål sak av något slag!


Snart är det att packa och köra tills det tar slut. Sla bli så kul att få flytta. Till ett drömhus. Mycket jobbar har det varit och mycket kvar.

Men det är inflyttningsbart i alla fall!


Har en kompis kompis från stan som ska komma och titta på huset om 14 dagar ungefär. Får se vad de säger. Det som är kul är att de har hunduppfödning. Och en mysig ras har de med! Kanske är för stort för dem? Vi får se. Kolla ska de i alla fall.


I dag var det sista kursen för mina måndagsgäng! De fick länk träna och jobba i detalj.


Kommer bli tomt utan dem i 4 veckor!!!! Tävlingsträningen kommer ju att samla dem förstås. En del av dem i alla fall!


Det kommer vara en tävlingsträning hos mig den 25 juli Vill ni vara med så maila mig!

De som inte går kurs hos mig får vara med i mån av plats. Blir lottning av utomstående om vi kommer dit.


Den nya datorn skulle jag kunna aksta ut. Får inte in och ut korten som jag vill. Den har varit nära att åka ut många gånger!

Ovido - Quiz & Flashcards