Guldhund

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Ingela Karlsson - 13 juli 2011 21:30

Ja i dag var det sista gången för ett par grupper till innan semester!

Och jag återigen bara säga att jag har det roligaste jobbet jag kan önska mig!


Men herrejösses så galna vi är!


Ska se om jag får in en film...


Nancy är Tim eller Melker till Carro. Inkallning med stå!



 


Vi har skrattat så tårarna har runnit.

Jag vill tacka alla er för att ni verkligen bjuder på er själva under mina påhitt.


Detta var så roligt men också så nyttigt för de var en tanke med det hela!


Ska med tiden visa bilder....


Nu får dessa gäng vila eller träna eller vad de vill i 4 veckor. Sedan kör vi igen!


Alla är så förtjänta av vila!


Vilan behövs verkligen. Precis som vi behöver semester så tror jag verkligen att hundarna behöver det med. Jag menar inte total vila men kanske vila från det man gör emst. Man kanske kan göra annat med dem?


Jag vet att en del inte håller med men som tur är får man ha delade åsikter.


Mina får vila sig i form..


Jag har aldrig tränat så lite hund som detta år! Stackars Viska egentligen!

Men jag hoppas 2012 ger mig mer tid!!!! Då har vi flyttat, sålt eller hyrt ut huset. För det har ju tagit tid!


I morgon är det dags för att åka till Linköping. ÖVK har bjudit in Peter Nilsson. Ska dit! Ska bli kul!


Synd att klubben inte ordnar några kurser för medlemmarna. För oss nya så vi kommer in i det hela. Skittrist och dåligt tycker jag!

Skapa flashcards