Guldhund

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Ingela Karlsson - 15 juli 2011 16:00



et var de ti dag i Norrköping. Var och levererade färskfoder till kunder i Norrköping.

Adelia kom och skulle hämta det hon skulle ha och tyckte det såg kul ut. Massor med bilar på rad, dyker in i min bil och hämtar saker.


Såg CDV se detta skulle vi bli polisanmälda. H*n skulle nog tro vi levereade droger!


I alla fall så stryde vi med det under eftermiddagen Andreas och jag. Farmor har varit här och stätad åt oss. Hon är en klippa. Vilken krutfarmor det är.


Och hon är så nogrann med sin städning så man vet att det blir bra gjort efter en sådan här stor renovering! Heja farmor, du är så värdefull för oss! På många sätt, inte bara när du hjälper till!


På hemvägen hade jag en tjej stod och väntade med sin schäfer. En hälta och hon ville ha hjälp med vart det satt. Hoppas nu det inte är något. Känns som det räcker där nu!


Sedan blev det lite packning, tv tittande och så.


I morgon kommer tunga artilleriet för att hjälpa oss packa och köra en vända saker.


Jag bär inte för att jag är så rädd om min rygg. Men jag pakcar i stort sett allt i stället! Inte så kul det heller.


Kort från i onsdags!! Nancy är Tim åt Carro!


 

Skapa flashcards