Guldhund

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Ingela Karlsson - 16 juli 2011 16:15

I dag har det packats hela dagen. Carro och Anki har varit här och hjälpt oss. TACK!!! Ni är guld värda för oss! Oerhört tacksam mot er!


Det har försvunnit en hel del saker nu. Och oj vad man rensar! Vad skräp man har överallt, vad papper som jag kunnat rensa från kontoret? Varför har jag sparat allt detta skit?

Vi måste helt enkelt flytta om tio år?


Vi kanske ska hyra ut huset och flytta åter om tio år och då hyra ut skolan i tio år, och så varva så?


I alla fall så blev det en rejäl promenad med hundarna i kväll- Lite uppletande och spring. De hade så mycket spring i benen. Och jag förstår det. De är ju vana att röra sig mycket och nu är det ju inte mycket tid de får av mig! Samvetet gnager men jag tänker som så, de överlever tills vi flyttat klart!


Skoja fick gå in i stora flocken och valla lite, växa lite. Jobba självstädningt. Hon gör det väldigt bra. Där är hon som bäst tror jag. En syn att se.

Vallningen är så rolig. Vill bara ha mera tid för det! Men det kommer.

Jag måste lära mig pipan i alla fall. Det inser jag att jag kommer behöva!!! Just nu stjäl jag mid tid till det.....


Lagat mat mellan varven var ju också tvunget att göras.


Tim alias Nancy....


 

Ovido - Quiz & Flashcards