Guldhund

Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

Tävlingsträning

Av Ingela Karlsson - 25 juli 2011 20:30

I dag blev dagen lång men oj oj så rolig!!


I dag var det tävlingsträning hemma hos mig. Det var 31 starter + mig med Viska. Men det blev 3 återbud. Så 29 hundar med mig!


Jag och Viska gick som provhund i eliten för Sara som skulle vara TL.


Katinka var och dömde det hela och jag tror hon tyckte det var trevligt. Eller tror, hon sa det. Hon sa många fina ord om mina tjejer som jag kallar dem. Och det gör mig varm! Jag är stolt över alla, varenda en av er!


Ni ger sådan energi opch värme!


Tack alla som var med och tävlade, skrev, var TL, ingen nämnd ingen glömd. Utan er går det itne att genomföra!


Ett extra tack till Adelia som fixade fika och lunch till domaren! Och mig.....


Efter att de åkte hem satte vi kvar och pratade med henne. Och vi hade det trevligt och mycket frågor blev det.


Hon är en domare med hjärtat på rätt ställe!


Tack för en kanondag!


Nu är jag helt slut!


     

 
 
Adelia

Adelia

31 juli 2011 21:02

en riktig kanon rolig dag, bra väder trevligt sällskap ,,mkt man lärde sig.. Håller med att katinka är verkligen en riktig varm människa hon ser var o en på ett positivt sätt,,tänk om alla kunde vara så;) kram

http://www.nogg.se/kungsvikstorpsbianca

Ingela Karlsson

1 augusti 2011 17:54

Ja en kanondag! Man får fram lite tävlingssituation och nerver! Perfekt Kram

 
Sarah, Pippi & Wilda

Sarah, Pippi & Wilda

31 juli 2011 22:58

Tack för en kanondag!!!

http://flattar.wordpress.com

Ingela Karlsson

1 augusti 2011 17:53

Tack själv!!!

 
Lisbeth .Zack och Willel

Lisbeth .Zack och Willel

1 augusti 2011 13:22

Även vi fick en kanon dag . med mycket inspiration och glädje med oss hem, ses vi i morgon

http://sheltizack.se

Ingela Karlsson

1 augusti 2011 17:53

Vad härligt!!! Det är så kul du är med!!! Kommer tyvärr inte i morgon. Har Frida lägret i helgen och sedan åker jag tidigt måndag morgon! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela Karlsson - 26 januari 2015 23:02

För er som missat det har jag en ny hemsida och en ny blogg!   Ni hittar mig på: www.ostanvindens.wordpress.com   Välkomna dit! ...

Av Ingela Karlsson - 9 augusti 2014 13:30

I går var det Kanalettans första tillfälle!   Det gick riktigt bra i alla fall och duktia ekipage!   Tack alla inblandade som hjälpte till!   Segra tar en fluga!     I måndags när jag tränade Segra gick det inte bra! Dessa geting...

Av Ingela Karlsson - 5 augusti 2014 14:45

Nu är helgens läger avslutat!   Vi har haft Frida Wallén här i tre dagar som drillat oss i lydnad. Både lydnad, brukslydnad och BSL lydnad!     Hon har dessutom brutit foten så det var osäkert om hon skulle komma då det var så tätt inpå!...

Av Ingela Karlsson - 30 juli 2014 20:15

Ja nu är det länge sedan igen! Önskar jag hade mer tid att blogga. För jag gillar att kunna titta tillbaka.   Mycket har hänt sedan sist. Eller inte.  SM gik av stapeln och det var en lång resa. 70 mil enkel. Men Andreas var med upp och farmo...

Av Ingela Karlsson - 8 juni 2014 13:15

Har under våren gjort fyra starter med Viska! Hon har skött sig riktigt bra! Hon är inte i toppform. Hon är tung i kroppen. Det märks i fartmomenten. I april kändes det inte utan sedan.   Undrar om det är så det visar sig saknaden efter Nike? F...

Ovido - Quiz & Flashcards