Guldhund

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Ingela Karlsson - 28 juli 2011 18:45

Nu är alla möbler i Blå Salen klara!!


I dag kom anki så vi skruvade i hop det. Och jag är så glad. det kommer bli så bra där inne. Vi har möblerat och burit på möbler, fram och tillbaka. Massor med gånger!


Sedan blev det en tripp till karlarna på gärdet. De rullade bal och plastade. Vi får så mycket foder i år. KRAFV foder förstås till våra fina djur!

Jag är glad vi kör KRAV och inte använder gifter och sådant. Det känns bra att veta de får växa som normala djur och inte stressväxa.


Karlarna fick kaffe, hundarna fick springa som idioter. Som de gör så fort de får tillfälle...

Viska var oförsiktig vid lek med boll och mig... Klippte mig i handen. det gjorde ont, jäkligt ont.... med milda fina ord skrivet.

Jag blev inte glad och jag tror hon tänker sig för nästa gång hur man leker med matte. Skrälle.


Sedan har jag varit Falkman och styrt med katterna. Saknar dem så mycket. Längtar tills de kan flytta med oss. usch. Det går ingen näd på dem. De går ut och in som de vill, har fri tillgång på mat, vatten, mjölk. Vi är där varje dag och kelar med dem. Men i mitt hjärta känns det.


Duschat första gången i huset. Förut åkte jag till Falkman. Kändes skönt att slippa fara med allt...


Varit på tävling i Viken. Skoja och jag skulle startat men hon har itne varit träningsbar. Hon har vilat och fått växa mentalt nu. Vila är viktigt tycker jag. Det missar många. Jag tror många inte förstår hur viktig den är? Det är bara att se på människan.


Många fina rundor och mina tjejer gör mig stolt! Jättefina prestationer på olika sätt.

Lotta debuterade med Malva och vann på 190p! Vilken runda! Klassvinst även i klass 2 för Anna med Näva. Oj vad hon har jobbat för att hitta sitt sätt! I dag satt det!

Grattis till er alla. Ni gör fin reklam för mitt företag det kan jag säga!


Fick fina ord även i dag av Katinka!


För mig är inte första pris viktigast. Utan min lycka är när jag ser individen göra ngt bra som inte fungerat förut. Sedan spelar inte slutsumman någon roll, men jag ser det där lilla hos er!

Så därför är jag lika glad för alla!


             

Ovido - Quiz & Flashcards