Guldhund

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Ingela Karlsson - 2 augusti 2011 22:00

I dag blev det en akut resa till stan som jag inte har tid med!


Men jag har en värdecheck på intersport på 650 kr som går ut i dagarna. Och det vill jag inte låta brinna inne!


Så hastigt och lustigt tas det beslut om att Sam och jag ska åka in!


Vi köpte en sngg jakca till honom och lite annat med blev det.

Är så härligt att åka med honom till stan nu. Han har mognat på sig och resonerar så mycket. Man pratar massor och skrattar ska vi inte tala om!


Han har nog roligast när vi hamnar i köer eller bakom en gubbe med hatt eller en disel!


Jag har tålamod i mitt jobb till tusen! Men i trafiken tar jag ut alla mina irritationer! Säger inte mer om den saken...


Handlade på 2 ställen. Till oss och en del till Fridakursen. Skönt att ha det gjort och när vi var två!


Släppte av Sam i Söderköping hos Linus. De ska åka tidigt till Liseberg! Jag hoppas innerligt de får en underbar dag med varmt och lagom sol!


Själv så blev det att styra hemma, rasta alla extrahundar och det vanliga.


Förbereder lite för lägret jag ska vara instruktör på nästa vecka. Det ska bli superkul kan jag lova!


       


Ovido - Quiz & Flashcards