Guldhund

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Ingela Karlsson - 3 augusti 2011 21:45

...djur i fålla ska det ju vara.... hihi


I dag var det lite vallträning. Det blev bara Katta och jag.


Vi hade Arne och några lamm i en fålla och så tränad vi med hundarna. Det var så varmt så jag vill inte valla för hårt på dem nu! Synd om dem.


Skoja fick träna att göra andra rörelser från rörelse... om ni förstår vad jag menar...


Det är svårt och jag hjälper henne.


Jag har tränat i pipjäveln men jag får inte till det!!! Jag får aldrig två get up som låter lika! hur ska jag då kunna lägga på det på Skoja???????????? GRRRRRRRRRRRRR


Sedan hem och gå med alla extra hundar.. endast 5 stycken... och våra egna.

sedan till huset för lite planering, kontorsarbete och tvätt!


I dag fick även Safira följa med hem! En katt i huset! helt underbart. Jag saknar dem så!!!!


     



Ovido - Quiz & Flashcards