Guldhund

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Ingela Karlsson - 5 augusti 2011 16:15

I dag började en 3 dagars lång kurs medf Frida Wallén.

Vi kör långa dagar 9-17 så Frida får jobba mycket!


Hon hade med sig sin Best förstås och även den lilla Kopp, fast han heter polis på engelska... hahaha


Jag har lyssnat i dag och styrt.


Adelia har varit köksansvig i dag och gjort det med bravud. Jättegod mat kan jag lova! Service med kaffe på  planen.


Fint väder har vi haft med i dag!


En boxer som var med var en helt annan hund från första och andra passet! Helt otroligt!


Det är ett stort härligt gäng som är med och jag tror helgen kommer bjuda på mycket kul!

Extra kul är att Edit som har haft en av mina valpar kommer ned med sin tik och sitt nyttillskott. En liten rar tollare som är så go. Tror det är en underbar passande hund!


Jag tror alla var nöjda och glada med dagens träning.


Hem och ladda om inför morgondagen!


     



Ovido - Quiz & Flashcards