Guldhund

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Ingela Karlsson - 3 september 2011 08:45

I dag har jag mått mycket bättre. Att sova sig frisk kanske är rätta metoden!


Har haft lite skallebang men det är bra nu med!


Har handlat lite. Motionerat alla hundar. Men det är ju stadigt. Har bjudit förman med fru på middag här, med efterrätt. Det ni! Jag kan baka om jag vill, vilket jag inte vill...


Har farit mellan husen och tvättat. Det är lite trist för grannkatten bara går in i huset och styr! När vi bodde där gick han alltid in och åt mat, flera gånger om dagen. Man mötte henne eller honom i dörrarna.... 


Varit och kollat djuren. Måste ha koll på Clara som var halt.


I kväll har det varit badtunne premiär här. 

Andreas har i dag eldat för första gången, och med min hjälpa gick det bra.... hihi


Vi var ett gäng, jag badade inte eftersom jag inte gillar vatten. Har sutti inne och gjort annat.


Jag tror de haft det bra och trevligt där ute. De har väl badat cirka 4,5-5 timmar....

Ovido - Quiz & Flashcards