Guldhund

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Ingela Karlsson - 19 september 2011 11:15

I går packade jag upp mina och hundarnas priser. Jag hade fått ett vitt fint skåp av Sara som jag ställde in, eller Andreas.... och så har det blivit prisskåp.


Det blev jättebra. Det blev en liten nostalgi tripp när jag paackade upp. Mias, Mormors, Lakritz priser. Och så de jag har nu förstås.


Det blev en del. Men det blev jättebra tycker jag. Kan kännas som skryt att ha det framme men jag är glad och ler när jag ser dem. Det påminner mig om så mycket roligt man har gjort och så många roliga träningar man haft för att nå dit. Så de får nog vara framme, så jag får glädjas åt dem.


Annars har det varit kursdags. Det har gått superbra med dem. Det går framåt och förarna jobbar på bra trots osäkert väder.


Och det är så skönt att Gulleben är hemma! Han är så go och det är keltime hela tiden tycker han. Han är i söängen och sover tills jag kommer hem. Spelar ingen roll att Andreas är hemma. Mattes katt..... hund....


Andreas är däckad. Han åkte på förkylningen och hostar upp lngorna. Så nu får han ta det lugnt.. Han åkte hem från jobbet och då är det illa. 

Skoja fått tagit det lite lugnt. Hon sopade i en stolpe i går och fastande med vänster knä. Ser en stelhet i dag. Det där kan komma att straffa sig. Det gäller att skriva upp vad och när det hände.


Man ser hur sårbarn man är med en vallhund. Om vi inte hade 6 hundar skulle jag lätt köpa mig en till i vinter. Men så blir det inte det kan jag lova. Hundantalet ska ju ned och inte upp vad tiden lider. Hoppas det tar tid bara!!!!


Hon fick hålla undan de andra 130 djuren medans Lillan fick sitt kraftfoder. Hon är så liten och söt. Så synd att hon ser så dåligt. Hon får väl vara maskot så länge det fungerar! Hoppas Andreas inte läser detta... hihi asch han är lika blödig som jag... nästan i alla fall...


Mina fina! NIke har halsbandet ser jag!!! OGILLAR! Hon får ju ha det ibland i vissa situationer för att jag ska kunna hålla i henne innan hon flippar ur. Men inte när hon är lös!!!! Slå mig på fingrarana. Det där kan kosta en del om man missar!


 

Skapa flashcards