Guldhund

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Ingela Karlsson - 22 september 2011 23:00

I går hittade vi Zlatan. Han hde gått hem till gamla huset helt plötsligt! Knäppkatt!


Johan N har varit och hjälpt oss ett par dagar med att få upp staketet. Så nu är väl alla stolpar uppe tror jag. Gick åt ngr kan jag säga till denna stora tomt! Hualigen!


Nästa vecka ska nät sättas hoppas jag på. Nu är hundarna snälla och inte sticker för de är för matte sjuka... men ska de kunna vara ute utan tillsyn måste staket finnas.


Min fina!


 


Vallade i går med Skoja. Jättefina utgångar. Lugn och balanserad. Men har lite jag behöver hjälp med. Kennelmamma får komma och hjälpa mig om hon får tid kanske. Ska ringa henne.


Dagen har tillbringats med gott folk och så har vi vallat. Hoppas det blev ngr bra bilder! Skoja gick så där. Fruktansvärt olydig på fram drivningen. Fick ta ett par snack med fröken! Jäkla hund. 

Jag måste ha hjälp hur man löser det där. 

Hon fick in dem i fållan väldigt fint. Bra jobbat där tycker jag!


Efter vallningen blev det hem och laga mat och sedan duscha. Sedan iväg till en god vän för lite babbel. Vi hinner träffas så lite men det är så roligt och avkopplande när vi ses! Det blev många timmar där. Härligt!


Sedan hem.



Ovido - Quiz & Flashcards