Guldhund

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Ingela Karlsson - 28 september 2011 22:45

I dag har Gulleben vägrat gå ut! Han glor ut genom dören om den öppnas men springer och sätter sig i trappen.


Haha 

Sedan kurs. En bra kurs med mycket gjort. Underbart!


Sedan skulle jag ta in vall flickorna i fållan så Andreas kunde köra hem vårt ensilage till vinterförvaringen. Jag vallade lite och hon gick ganska bra faktiskt. Vi delade lite och tränade på att hålla den lilla flocken i olika moment. Det gick bra och jag tycker hon är duktig. Vill ha henne lite närmre mig när hon ska komma in vid delning och gå på flocken.


Ska på kurs med Peter nästa vecka och jag har en hel del jag vill han tittar på. Hoppas vi hinner mycket!


På kvällen blev det kurs igen. En bra kurs där med. Alla går framåt och det är roligt!

Ovido - Quiz & Flashcards