Guldhund

Direktlänk till inlägg 24 november 2011

Norrköping för tjyven

Av Ingela Karlsson - 24 november 2011 18:30

... vi syns....


I dag var det en vända till valltjejerna. Fikade lite med dem, och babblade lite grann!


Skoja fick fösa lite i skritt, med lina så hon inte kunde göra några snabba rörelser!


Sedan hem och svida om. Hade lovat skjutsa farmor till stan för att handla lite stora och otympliga saker.


Sedan var det stan hel dagen. Sam mött eupp i stan för att han behövde lite kläder och fotbollsskor. Han ska bärja igen och vi hoppas det går med knäna. Är väldigt skeptisk, men jag håller tummarna för honom. 


Farmor och jag shoppade en hel del. Kul hade vi. 


I morgon är det mera pyssel hemma och sedan ska vi visa huset för en intressent.


Nu är det klart att läggas ut på blocket. Bodarna ska flyttas men han som ska kolla det kommer aldrig. Tjatat i flera månader nu, sedan i juli! Han har inte ems varit och kollat. Trist! Sedan är det slut.


Vi kommer inte sälja till ngt skitpris, då behåller vi det och hyr ut det till någon! För så angeläget är det inte att sälja det. Vi får se hur det går.    

 
 
Hanna och hundarna

Hanna och hundarna

7 januari 2012 17:19

Nu såg jag bilden på mig och viska :) Den var fin! Bästa dulle!!!
Så kul att se dig och hundarna idag!! Saknar er!! Kram fån mig och hundarna

http://hannaholm.wordpress.com

Ingela Karlsson

7 januari 2012 23:18

Ja visst är den fin!!! Den är så talande! Saknar er med. Så roligt att se dig och dina underbara hundar igen!!!
Stor kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela Karlsson - 26 januari 2015 23:02

För er som missat det har jag en ny hemsida och en ny blogg!   Ni hittar mig på: www.ostanvindens.wordpress.com   Välkomna dit! ...

Av Ingela Karlsson - 9 augusti 2014 13:30

I går var det Kanalettans första tillfälle!   Det gick riktigt bra i alla fall och duktia ekipage!   Tack alla inblandade som hjälpte till!   Segra tar en fluga!     I måndags när jag tränade Segra gick det inte bra! Dessa geting...

Av Ingela Karlsson - 5 augusti 2014 14:45

Nu är helgens läger avslutat!   Vi har haft Frida Wallén här i tre dagar som drillat oss i lydnad. Både lydnad, brukslydnad och BSL lydnad!     Hon har dessutom brutit foten så det var osäkert om hon skulle komma då det var så tätt inpå!...

Av Ingela Karlsson - 30 juli 2014 20:15

Ja nu är det länge sedan igen! Önskar jag hade mer tid att blogga. För jag gillar att kunna titta tillbaka.   Mycket har hänt sedan sist. Eller inte.  SM gik av stapeln och det var en lång resa. 70 mil enkel. Men Andreas var med upp och farmo...

Av Ingela Karlsson - 8 juni 2014 13:15

Har under våren gjort fyra starter med Viska! Hon har skött sig riktigt bra! Hon är inte i toppform. Hon är tung i kroppen. Det märks i fartmomenten. I april kändes det inte utan sedan.   Undrar om det är så det visar sig saknaden efter Nike? F...

Skapa flashcards