Guldhund

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Ingela Karlsson - 16 januari 2012 13:15

I dag började dagen med djuren i vanlig ordning. Grabbarna ser ut att ha dt ok ihop. Evert är snällare än Arne i dagsläget. Un drar hur det blir när de får gå på normal yta! Dvs i stor hage!


Sedan har det blivit trist pappersjobb. Förstår inte hur det kan vara så svårt att hålla efter det men jag avskyr verkligen papper!!!

Som tur är har jag bytt till den bästa revisorn. Jag hoppas hon kan hjälpa mig att fixa det här med papper och så.


Sedan elda i Falkman. Snart så är det inte vi som eldar där!!!!


Mot klubben. Vi skulle ha möte i lydnadgruppen men innan tränade jag typ 15 min med Viska. Hon var galen och detta korta pass var inte det bästa....

Nike fick styra med apporterna och Skoja lite hantering av alla 3 apporterna. Lite blandat resultat!


Mötet gick bra och det sdka bli skoj! Jag hoppas vi kan få ett bra samarbete och göra våra tävlinga ännu bättre än vad de är i dag. Vi har fina tävlingar redan i dag tycker jag!


Sedan till simmet med Adelia och tjejerna.


Så här snygg är Adelia på kvällarna!!



Nike fick simma lite mer. 30 min i dag. Får se hur hon reagerar i kroppen. Simmet är verkligen ett bra sätt för hennes kropp att bli stärkt. Jag är glad att jag kan lägga ned detta på henne och att jag ahr en karl som låte rmig göra det. För det är ju en stor kostnad med året runt rehab.... Men jag älskar henne så gränslöst så jag känner att jag skulle göra samma sak igen om jag fick välja om!

Utan detta, och utan Marie och Krister hade hon fått somna in i maj 2011. Vilken tur de kunde övertala mig att ge det en chans. 

Var första gången jag inte fixade att åka med henne själv utan att syrran fick åka med henne. Trodde aldrig det skulle kunna hända.


Viska simmade på bra men orkade inte riktigt sina 40 i dag. Efter typ 36-37 min var hon trött så hon fick gå upp. Inte likt henne för hon brukar vara lika stark i slutet av passet. Simmet ger snabbt resultat i muskler och kondis på henne. Lite fundersam. 

Lilla Söt Skoj fick simma 3*5 min. Och det går av bara farten. Hon skulle nog kunna simma myyycket mer om hon fick tycker hon....


Sedan babbel och skratt. Och ni, fikat för sjutton. Fikat! Att sitta efteråt och dricka en mugg kaffe och prata, det är härligt! Allt babblas det om! 

Lina simmar med sina grabbar efter oss och de är så duktiga grabbarna!! Men vad päls. Jag tycker Nike fäller...


En snutt film på Skoj!


     



Ovido - Quiz & Flashcards