Guldhund

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Ingela Karlsson - 19 januari 2012 18:00

I går hade jag en härlig dag med en av mina bästa vänner.

Vi hinner inte ses privat så oftas utan oftast är det med hundar och i hundsammanhang.


Men i dag tog jag Skoja och for dit. Skoja fick vaa med själv för hon behöver det och hon behöver annan stimulans nu kan man säga. 

Hon är ju inte superglad i andra hundar som är lite på henne. Är de oförskämda märker de det snart och sedan blir de hövliga mot henne. Henne är man inte oförskämd mot utan att veta om det och man gör det nog bara en gång.

Hon har ett humör denna dam!


I dag var det vall på tapeten. Fast Skja får ju inte göra ngt vettigt. Fösa lite, lite pipa ett par minuter och så var det klart! Jag saknar vallningen så oerhört!!!! Och jag är så rädd hon inte ska bli bra mitt Skojtroll!


Sedan fika hos mamma, och promenad med hundarna.


 



Ovido - Quiz & Flashcards