Guldhund

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Ingela Karlsson - 22 januari 2012 23:15

...kurs har det varit i dag. Det var valp och allmänlydnad och så startade jag upp tävlingslydnanden igen för unghundarna.

Det var tre jättebra kurser även om det blev lite kallt för mg i slutet!


Lilla Rassla var med ett tag för att få stimulans och lite socialt. Vilket gulligt troll!!!


Efter kurserna körde jag Viska ett kort kort pass. Mest ff och lite z. Jag älskar att pula med ff!!!! Och Viska kan hålla på hur länge som helst med det.

Z går okej men det ligger nog mmycket på mig att vi ska få mer rutin på det.


Sedan har jag planerat lite nya kurser. Det finns lite platser kvar dagtid måndagar och ngn tid onsdagar. Sedan finns det platser kvar i ett par nystartande kvällsgrupper.


Även allmänlydnad och en valpkurs dras i gång i början av mars.


Det ser ut som en full härlig vår med! Skönt att komma i gåg med lite jobb efter vintervilan.'Samtidigt är det bra med vilan men visst blir det lite långtråkigt!





Ovido - Quiz & Flashcards