Guldhund

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Ingela Karlsson - 19 april 2012 20:45

OJ vad det lammas.

I dag har Alice fått lamm. Två underbart små söta raringar!


Det sprutar ut lamm och det är en härlig med jobbig tid!


Hundarna fått sitt med förstås.

Katta och Bibban var här för att valla i dag. Det var så kul att ses igen då de inte varit med under vinterträningen. Men nu är de på G igen! De skötte sig fint!


Skoja fick göra lite granna och en del pipträning. Tycker nog att lång höger har gett lite resultat!!!


En svår lamning under kvällen där jag ringde hem Andreas men Janne hann före och fick fixa ut lammet. Hualigen jag avskyr att behöva vara med om det!!! Jag vill helst inte vara med och hålla tackan men denna gång var det lite bråttom och jag var tvungen att göra det i alla fall!!


Huvudsaken är att lammet och mamman mår bra och det gör de. Det är bara jag som lider när de har sådana smärtor.



Ovido - Quiz & Flashcards