Guldhund

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Ingela Karlsson - 21 april 2012 21:00

I dag for jag till Vånga efter ett par timmars sömn.


Jag hittade dit trots att jag itne hade en aning om vart det var.


Vi har haft en jätterolig dag med fyra ekipage. De bodde nära varandra och hundarna hade inte en tanke på att komma överens!


Ett helt underbart gäng att arbeta med!! Hundarna ville typ äta upp varandra mer eller mindre. Nej vars inte så illa, men de var inte glada i varandra. Och på 4 timmar så gick de promenad tillsammans och kunde sitta för fotografering tillsammans. 

Det var så underbara förare som tog till sig tips och råd, och utförde det med sina hundar så hundarna var lugna och fina och en fin harmoni mellan dem.


Nike var med och jobbade som vanligt med denna typ av hundar. Hon är helt enastående den hunden. Inget berör henne. Hundar som gör utfall tittar hon lite på som att jaha? Inte en min rör hon!


Denna hund har hjälpt mig att arbeta med problemhundar i mååånga år nu. Hon har god inverkan på dem verkligen!


Jag är verkligen stolt över denna hund!


 

Skapa flashcards