Guldhund

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Ingela Karlsson - 22 april 2012 21:00

I dag var det kursdag!


Alla tre kurserna gått riktigt bra tycker jag. De är ambitiösa med sina hundar och jag är verkligen glad över dem alla!


Hundarna har fått sitt som vanligt.


Själv börjar jag känna mig sliten. Tuffa veckor med alldeles för lite sömn för mig. Jag somnar inte förrän framåt 4, klockan ringer 06:20. Då är man mör. Det går ju för en tid såhär men det är tunt och det känns.

Brukar inte gnälla men i dag gör jag det.

Man önskar det hade varit lättare att anställa folk. Så man kunde ha ngn som hjälpte en dessa veckor. Vi har haft avlastning ett par nätter, men på en 8 v periond är det över 50 nätter. Hualigen.


Jaja vi har valt det själva och man kan inte förlita sig på andra så det är ju bara! Jag älskar alla våra lamm och jag vill inte byta ut det!


   

Ovido - Quiz & Flashcards