Guldhund

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Ingela Karlsson - 24 april 2012 21:30

I dag har jag varit och lämnat blommor till en sådan underbart fin och omtänksam kvinna! Inger Larsson.


Jag hade vallkurs hos mig för ett tag sedan för Karin Söderberg. På måndagen innan hade vi påskhazard. Jag sitter då i farten och funderar högt om jag skulle jaga kakburken tills på torsdagen som Inger hade med sig.... Men sa inte varför jag ville ha dem. Vi spelade vidare och jag tog inga kakor...



På tisdagen ringer Inger och säger att jag har kakor att hämta till kursen.

Jaha säger jag, hjärnan går på högvarv! Har jag beställt kakor??? Hälp minnet spelar mig änu ett spratt... kändes det som!

Jag tackar och säger oh vad snällt, och vad gott.... medans jag funderar på om jag beställt kakor... Ja det har jag väl tydligen då.



Sedan pratar jag med syrran.... Då har Inger frågat varför jag behövde kakorna på torsdagen. Och när syrran sagt det så fixade hon 4 sorters kakor och bullar till oss!

Bara så där, helt utan anledning, utan bara för att hon är vänligheten själv! Omtänksam!


Hon gör mig varm inom mig. Så snällt av henne.

Sedan var ju kakorna väldigt uppskattade kan jag säga... för Inger är ett proffs på att baka ska ni veta! Hon borde varit konditor!


I dag var det utv samtal med Sam, gick bra. Sedan hem för att ha kurs!


Kursen gick riktigt bra och vi löste upp lite knutar här och där! Roligt roligt!!


Kommer bli en ledig plats i denna kvällsgrupp under maj, om ngn är intresserad.         

Ovido - Quiz & Flashcards