Guldhund

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Ingela Karlsson - 26 april 2012 22:00

I natt har jag suttit med lilla Åsa i famnen igen. Men jag tycker hon är piggare! Hon har tom tuttat lite om man håller upp henne. Hon orkar inte dia mycket, men hon gör det i alla fall. 

Och i kväll har hon stått upp en stund själv och diat. Hon får fortfarande mat varje timma vi är där eller i värsta fall varannan! Men tänk att hon har repat sig! Vågar inte ropa hej ännu, men visst ler jag. Glädjen at tkunna rädda ett liv är stor för oss båda! Andreas är likadan som jag.


 


Möte på klubben i kväll ang tävlingsåret 2013. Ett bra möte med glad stämning. Det gillas! Lite nytt blev det!


Efter dt så tränade jag en stund me Viska på parkeringen. Fritt följ körde vi och jag måste säga att det gick ganska hyfsat. Inte så långt fram!


Pratade med lite agilityfolk och det är alltid lika kul! De är så spralliga och positiva!


I natt ska jag sova. Andreas tog ledigt! Han sa i går att han tyckte jag såg sliten ut. Han sa han skulle ta ledigt så jag fick sova och jag protesterade inte ens! Gud vad skönt!



Ovido - Quiz & Flashcards