Guldhund

Alla inlägg den 30 april 2012

Av Ingela Karlsson - 30 april 2012 20:15

Dagen började med kurser! Bra kurser!!!

Efter kurs stressade jag hemåt för att fixa och ladda om. In i bilen och for till Söderköping för att akuthandla.

Sedan mot Norsholm för sim igen.

Adelia hade redan simmat en del med finaste B så jag körde direkt..


Nike först.... herregud. Ja halva poolen töms med en gång, öronproppar behövdes och handdukar och torra kläder!


Haha galna hund! Hon simmade i dag 30 min. Viska simmade 40 min och Skoja en hel del minuter!


Molle simmade inte men fick sig ett bad och en special balsam behandling för att se om lite tovor fick hjälp att reda ut sig lite. Balsamet är helt suveränt om man inte sköljer ur allt, gör allt så mycket lättare! Hoppas kan man ju.


När jag kom hem så var det dags att fixa maten till kvällen. Mor, Conny och Lorna kom för att få grillat. Olika sorters kött var det men tror älgen fick bästa betyg!

Lorna fick en chock när hon såg hur mycket mat som gjordes.... hon känner inte Andreas tillräckligt väl säger jag....

Alla hamnade mer eller mindre i matkoma!


I morgon 3 kurser igen! Sista gången på allmän kursen! 


   

Ovido - Quiz & Flashcards