Guldhund

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Ingela Karlsson - 7 maj 2012 22:30

.. rulle har det varit. 

En riktigt bra kursdag! Alla jobbade riktigt bra!


Efteråt fick de ett pass var.

Skoja gick riktigt bra och går framåt. Hennes svaga sida är fria följet. Vi har tränat så liiite av det och det kräver ju en hel del träning! men jag älskar att pilla med det, just ff!


VIska gick uselt. Hon gör mig galen ibland. En del säger att det alltid är förarens fel, men jag håller inte på det. De kan nog röra till det och lägga ned precis som människor gör.

I dag var en sådan dag som gör mig frustrerad! Stolla!


Sedan mot simmet.

Nike simmade dryga 30 min, Skoja en massa minuter och Viska var inte med alls, hon var på agility träning med Eve!


Adelia råkade ut för tråkiga saker a mina vägnar. Riktigt dåligt och omoget uppförande måste jag säga! Man får skämmas. Höjden måste jag säga!

Men jag har bett om ursäkt till henne, för det var mig hon hjälpte och blev så behandlad.

Det gör ju inte saken bättre om jag säger så!


Lorna var med som sällskap i rullstolen, tur det inte är trapp till simmt..... hihi

Ovido - Quiz & Flashcards