Guldhund

Alla inlägg under maj 2012

Av Ingela Karlsson - 1 maj 2012 20:15

I dag var det 3 kurser på schemnat! Bra kurser med roliga övningar tror jag.

De äldre valparna fick göra kluriga saker i dag och jag tror ägarna blev lite överraskade över sin duktiga hundar!


Förarna i alla grupperna är ambitiösa och suger i sig vad jag försöker förmedla, det är uppskattat! Så roligt!


Sam och Andreas har varit och kollat på bil grejen i stan! De har nog haft de tkul kan jag tro!


Kvällsfodrat djuren. Så rar de är alla lammen! Nu kan inte Krydda vara långt borta.... inte heller Ellinora!


Kvällspromenad med alla hundarna. Flocken är hel igen och jag tror Molle älskar att springa med Viska! Han kastar sig mot henne och springer som en stolle med fullt skall o hon springer i från honom.


Nike och luzzarna och jag gick lite i från så fick husse leka med de andra 3. Nike ska ju inte springa på det sättet då hon laddar för mycket för sin kropps bästa!


Min finaste Galenpanna, guldig Galenpanna!


 

Skapa flashcards