Guldhund

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Ingela Karlsson - 20 juli 2012 19:30

I går fick vi ett ryck och for in till Söderköping för att kolla efter en garderob. Hittade en men den var på utgående! Skit!

Vi fick med en kontorstol med hem till Sam i alla fall och vattenflaska!


Efter det for vi till Smultronstället och åt glass! Mums! Jag okade typ 1/ sedan så fick Andreas äta upp den... också... Han är helt makalös med glass den där karln, och Sam är likadan! Mysigt hade vi det i alla fall.

Vi gick en runda och kollade in båtarna. Nu är jag INTE ngn sjömänniska, men visst finns det fina!!


   


I dag har jag vallat. Träffade Bibban i vallhagen. Hon hämtade djuren med Spot och jälar vad lugnt och fint det gick! Sedan i hagen gick han sådär rasande bra. Ragge var inne med och han tänder lite mer för varje gång.


Skoj då! Jodå hon gick fint. Fick träna "stand", korta kommando i lina. Gå ur balans, ta dem till punkter, delningar, övningar med de delade djuren.

Hon gick riktigt bra helt enkelt!! Min Baby Doll!!!


Sedan till syrran. Har varit där hela em. Vet inte när vi hade den tiden sist!!! Kul hde vi och avhandlade massor med saker!! kul. Omeltt lunch fick jag på goda ägg. Sedan har jag matat alla höns och ankor med bullar i vatten... Och så blev jag fadder till hönana Beatrice! Det ni!


   

Ovido - Quiz & Flashcards