Guldhund

Direktlänk till inlägg 31 december 2012

Slutet av 2012

Av Ingela Karlsson - 31 december 2012 21:30

Jaha nu är det årets sista dag!


Detta år har varit ett underbart år men också ett sorgligt år.


Årets höjdpunkt var årets SM i Borlänge!


           


Herregud vilken spänning. Drog nummer ett! Bara det.

Het och galen hund, gjorde vi fick stora missar. Fjärr skyltarna var urkassa. Jag tabbade där!!

Stor spänning innan det var klart vi var med!!



Fb uppdaterades flitigt och jag hade ett sådant enormt stöd här hemma! Tack alla ni!!! Utan er vore det inte hälften så roligt! Ni är underbara, varenda en av er!!


Saknade min syster där uppe. De har varit med varje år, hon och Viskas Bodyguard Micki Boy! Men jag hoppas de kommer med 2013!


Det sorgliga var att vi i juli förlorade vår älskade Luzille 9,5 år gammal. En enorm sorg slog klorna i oss. Hon bara lade sig ner för att somna in,

Hon hade levt flera år utan mjälte vilket var ovanligt. Men hon fattas oss, varje dag tänker jag på henne.



Jag tror det var de största händelserna 2012!



Nu blickar vi fram mot ett underbart 2013!


Och till alla mina vänner, min familj och framför allt min syster vill jag bara säga, ni betyder så mycket för mig! Även om jag inte alltid säger det så gör ni det!! Vad vore livet utan er!


Min familj och jag ska fira med resten av min familj och goda goda vänner!!


Gott nytt år!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela Karlsson - 26 januari 2015 23:02

För er som missat det har jag en ny hemsida och en ny blogg!   Ni hittar mig på: www.ostanvindens.wordpress.com   Välkomna dit! ...

Av Ingela Karlsson - 9 augusti 2014 13:30

I går var det Kanalettans första tillfälle!   Det gick riktigt bra i alla fall och duktia ekipage!   Tack alla inblandade som hjälpte till!   Segra tar en fluga!     I måndags när jag tränade Segra gick det inte bra! Dessa geting...

Av Ingela Karlsson - 5 augusti 2014 14:45

Nu är helgens läger avslutat!   Vi har haft Frida Wallén här i tre dagar som drillat oss i lydnad. Både lydnad, brukslydnad och BSL lydnad!     Hon har dessutom brutit foten så det var osäkert om hon skulle komma då det var så tätt inpå!...

Av Ingela Karlsson - 30 juli 2014 20:15

Ja nu är det länge sedan igen! Önskar jag hade mer tid att blogga. För jag gillar att kunna titta tillbaka.   Mycket har hänt sedan sist. Eller inte.  SM gik av stapeln och det var en lång resa. 70 mil enkel. Men Andreas var med upp och farmo...

Av Ingela Karlsson - 8 juni 2014 13:15

Har under våren gjort fyra starter med Viska! Hon har skött sig riktigt bra! Hon är inte i toppform. Hon är tung i kroppen. Det märks i fartmomenten. I april kändes det inte utan sedan.   Undrar om det är så det visar sig saknaden efter Nike? F...

Skapa flashcards