Guldhund

Direktlänk till inlägg 3 februari 2013

NEJ!

Av Ingela Karlsson - 3 februari 2013 21:30

Denna vecka var inte rolig av flera skäl. Drar inte det här, men fy vad le jag är på vissa saker.


Måndag Tävlingskursen igen! Överraskningsmoment stod på schemat som de klarade galant!

På kvällen sim! Adelia är tillbaka. Vi pratade och var roligt att ses igen! Saknat våra dagliga sms.

Just den där känslan av att hon bara finns om man vill!

Lotta kom en stund och pratade. Så roligt att ses!!!!


           


Tisdag skulle vi äntligen börja valla! Ställde in det av olika anledningar! Åkte till valparna i stllet och de var ju inget söta alls! Viska sticker direkt till dem när vi kommer dit. Hon älskar verkligen sina valpar.... Hon tror nog verkligen det är hennes!!!!

Veronica och Jillan var där, och lilla Nattis. Var jättekul att se dem igen! Var så länge sedan. Nu blir det visst bara när Nancy har valpar och vi råkar hamna där samtidigt! Jag måste ju åka dit ofta så Viska får träffa sina barn!



Onsdag. Tävlingsträning igen. Överraskning även till detta gäng som gick jättebra! Var på banken innan och redde ut lite sådana tråkiga saker man måte göra ibland. Har Marie Djerf på banken och hon är så jäkla bra att ha som kontakt!


Torsdag. Bibban kom och vallade på fm. Gick jättebra för oss båda! Sedan var det en privat vallare som kom. Den gick kanon!!



Fredag. En av mina bästa vänner kom och förgyllde min dag! Vi skulle gått en promenad men jag backade då det är så halt. Nike fixar inte halkan. Eller hon tycker hon gör det men hennes kropp får lite stelhet i sig om hon sladdar runt i 500 knyck! Dårhund!

Vi hade en underbar em.


Lördag och söndag har jag tillbringat i Kungsör med Heléne, Ditte och Marika!

Helene skulle plocka upp mig på bruksa i Norrköping.. Vi behöver inte prata med om det! Där stod min bil i alla fall under helgen!

Jag belv bjuden av Heléne på detta evanemang. Vi sov på hotell och lyxade det lite.

På lördagen var det en clinic av Siv Svendsen ang Lekens betydelse. En jättebra clinic verkligen. Träffde en del man inte ser så ofta men kul var det.

På kvällen åt vi på en indisk restaurang. Jättegott! Sedan satt vi på hotellrummet och vi pratade om dagen och drack lite gott och bara hade det bra! Så mysigt! Lilla Magic och Abby var med och skötte sig perfekt!



På söndagen var det en clinic för Maria Brandl. Den var suverän! Helt suverän. Det räcker med de orden.


Sedan for vi hemåt. Mycket tankar och diskussioner hade vi. Så himla kul det var! Precis vad jag behövde efter en skitvecka ur en del vinklar.


Tack snälla Heléne för detta!!


 
 
Ingen bild

Evelin

26 mars 2013 21:37

åhh, söta bebisen!

Ingela Karlsson

26 mars 2013 22:40

MM söt som bara den! Du får gulla med hennei natt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela Karlsson - 26 januari 2015 23:02

För er som missat det har jag en ny hemsida och en ny blogg!   Ni hittar mig på: www.ostanvindens.wordpress.com   Välkomna dit! ...

Av Ingela Karlsson - 9 augusti 2014 13:30

I går var det Kanalettans första tillfälle!   Det gick riktigt bra i alla fall och duktia ekipage!   Tack alla inblandade som hjälpte till!   Segra tar en fluga!     I måndags när jag tränade Segra gick det inte bra! Dessa geting...

Av Ingela Karlsson - 5 augusti 2014 14:45

Nu är helgens läger avslutat!   Vi har haft Frida Wallén här i tre dagar som drillat oss i lydnad. Både lydnad, brukslydnad och BSL lydnad!     Hon har dessutom brutit foten så det var osäkert om hon skulle komma då det var så tätt inpå!...

Av Ingela Karlsson - 30 juli 2014 20:15

Ja nu är det länge sedan igen! Önskar jag hade mer tid att blogga. För jag gillar att kunna titta tillbaka.   Mycket har hänt sedan sist. Eller inte.  SM gik av stapeln och det var en lång resa. 70 mil enkel. Men Andreas var med upp och farmo...

Av Ingela Karlsson - 8 juni 2014 13:15

Har under våren gjort fyra starter med Viska! Hon har skött sig riktigt bra! Hon är inte i toppform. Hon är tung i kroppen. Det märks i fartmomenten. I april kändes det inte utan sedan.   Undrar om det är så det visar sig saknaden efter Nike? F...

Skapa flashcards