Guldhund

Direktlänk till inlägg 12 april 2013

SPA Bilder

Av Ingela Karlsson - 12 april 2013 22:15


I går var det en helt underbart skön dag!

 

Jag fick ett presentkort på SPA på Söderköpings Brunn i present!


        

 

Det var Syrran, Nancy, Vonkan, Jill och jag. Sonja kunde tyvärr inte vara med!


 

Vi klädde om och hoppade i bubbelbadet!! Åh underbart! Sedan gick vi en efter en på vår bokade behandling.


           


Jag hade valt ett kurbad med lite massage och ansiktbehandling! Hur skönt som helst.

Men.... jag blir ju snabbt rastlös.... så första 5 minutrerna kröp det i mig och jag kunde inte uppskatta det hela riktigt... men sedan tuppade jag väl av helt.... Gud så skönt det var!!!



När det var klart petade hon lite på mig och bad mig dricka vatten.

Inte vanligt man föll bort så hårt sa hon! haha


 

Sedan badades det och skrattades det en hel del. Vi åt jättegod luncg. Jag mumsade på kolja.... Urgott!


     

 

Men rastlösheten är mitt namn... jag blev snart rastlös i poolen igen. Har svårt att vara stilla. Satt och vevade med armarna och styrde.... Sedan simmade jag... tog typ simborgarmärket i en pool med läng 1,20...... Haha


 

Sedan klev vi upp och tog afternoon tea. Jättesmarrigt! Kakor och snittar och allt möjligt Jag blev såld på deras scones!!! Dregel....

 

Sedan hemåt. Man var lite slut i knoppen! Men det var så mysigt! Vi ska göra det till tradition tyckte syrran och jag kan verkligen hålla med om det!


 

Hemma haed Bibban hållit koll på djuren då Andreas jobbade em. Men det hade varit lugnt och Matilda har ännu inte lammat....

Farmor och mamma har hållit ställningarna hemma med alla hundarna!

 

Tack Bibban, farmor och mamma för hjälpen!!


 

I dag har jag varit oc trimmat Molle hos Nancy! Så nu är han fin kille igen! avskyr när han blir lurvig. Ser för jäklig ut då. Förrförra gången hade det väl gått 10-12 v och han såg inte klok ut. Denna gång var det 6 v.det var mer passande!



Nu är han fin kille! Igen!

 

På em i dag har vi jobbat lite med djuren. Gått igenom dem och så. Allt gått bra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela Karlsson - 26 januari 2015 23:02

För er som missat det har jag en ny hemsida och en ny blogg!   Ni hittar mig på: www.ostanvindens.wordpress.com   Välkomna dit! ...

Av Ingela Karlsson - 9 augusti 2014 13:30

I går var det Kanalettans första tillfälle!   Det gick riktigt bra i alla fall och duktia ekipage!   Tack alla inblandade som hjälpte till!   Segra tar en fluga!     I måndags när jag tränade Segra gick det inte bra! Dessa geting...

Av Ingela Karlsson - 5 augusti 2014 14:45

Nu är helgens läger avslutat!   Vi har haft Frida Wallén här i tre dagar som drillat oss i lydnad. Både lydnad, brukslydnad och BSL lydnad!     Hon har dessutom brutit foten så det var osäkert om hon skulle komma då det var så tätt inpå!...

Av Ingela Karlsson - 30 juli 2014 20:15

Ja nu är det länge sedan igen! Önskar jag hade mer tid att blogga. För jag gillar att kunna titta tillbaka.   Mycket har hänt sedan sist. Eller inte.  SM gik av stapeln och det var en lång resa. 70 mil enkel. Men Andreas var med upp och farmo...

Av Ingela Karlsson - 8 juni 2014 13:15

Har under våren gjort fyra starter med Viska! Hon har skött sig riktigt bra! Hon är inte i toppform. Hon är tung i kroppen. Det märks i fartmomenten. I april kändes det inte utan sedan.   Undrar om det är så det visar sig saknaden efter Nike? F...

Ovido - Quiz & Flashcards